Tervetuloa Valkealan seurakuntaan

Tervetuloa mukaan toimintaamme!

Edessä on pian kaksi suurta tapahtumaa - pääsiäinen ja kirkkoherranvaalit.

Katso kirkkoherranvaaleista lisää tietoa Kirkkoherranvaali 2024. Tiedotamme vaalin etenemisestä myös Facebook-sivuillamme.

​Muista myös säännöllisesti tapahtuvat asiat, kuten päivärukous kirkossa keskiviikkoisin klo 12, sotilaspappien toimittamat iltamessut Tuohikotissa kerran kk:ssa klo 18. Lähetyksen ryhmät, ruokajakelu ja kaikki erilaiset piirit kokoontuvat säännöllisesti ja niiden ajat voit tarkistaa tapahtumakalenterista tai kirkollisista ilmoituksista. Sunnuntaisin jumalanpalvelusten alkamisaika on Valkealan kirkossa klo 10 ja muilla kirkoilla klo 13.

Seurakuntien toiminnasta löydät tietoa tapahtumakalenteristamme Linkki avautuu uudessa välilehdessäja viikkotoiminnan sivultammeLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Löydät meidät myös sosiaalisesta mediasta.

Linkki avautuu uudessa välilehdessä                        new Instagram logo small full colour png 100x100 pixelsLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Haluatko auttaa Ukrainaa?

Parhaiten autat Ukrainaa lähettämällä rahallista apua alueella toimivien järjestöjen kautta. Kirkon Ulkomaanapu ja kirkkojen lähetysjärjestöt vievät apusi perille. Tutustu lahjoituskanaviin tästä linkistä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Olemme täällä sinua varten

Seurakunnan työntekijät haluavat tukea kaikenlaisissa elämäntilanteissa keskustellen ja rukoillen kanssasi. Jos haluat varata seurakunnan tiloja tai sinulla on ideoita tai kysymyksiä toiminnasta, ota rohkeasti yhteyttä seurakuntatoimistoon. Kaste-, vihki- ja hautausvaraukset hoidetaan toimitusvarausten yksikössä. Seurakuntaan liittymisen voi hoitaa sähköisellä lomakkeella tai Kouvolan aluekeskusrekisterissä.

Ota yhteyttä

Kirkkoherra
Valkealan seurakunta
Kalevantie 14